Wednesday, September 27

To be or not to be

Παρακολουθούσα τις προάλλες τον νοσοκόμο που χρηματίζοταν για να κάνει ευθανασία σε ασθενείς στην πόλη μου (Χανιά). Αυτό που μου ήρθε στο μυαλό ως πρώτη σκέψη ήταν ότι αυτός ο άνθρωπος δεν πρέπει να βγεί από τη φυλακή ποτέ και πως σωστά τον κατακρίνουν όλοι. Αυτό είναι και το σωστό βέβαια καθώς στη χώρα μας η ευθανασία απογορεύεται από το νόμο.
Όμως όλο αυτό το ζήτημα με έβαλε σε σκέψεις..Αν ήμουν εγώ στη θέση αυτών των ανθρώπων; Αν ήμουν σε ένα αναπηρικό καροτσάκι και ήμουν σίγουρος ότι δεν υπάρχει θεραπεία για την αρρώστια μου;
Αν έβλεπα ότι δε μπορώ να δουλέψω, να κάνω σχέσεις, να περπατήσω, να ζήσω.. Πως θα αντιμετώπιζα το ζήτημα της ευθανασίας;
Το ξέρω ότι η ζωή είναι πολύτιμη, ότι μπορεί κάποτε στο μέλλον να βρεθεί θεραπεία για το πρόβλημα κάποιου ασθενή αλλά όμως η λύση της ευθανασίας μήπως είναι μια λύση στα μάτια αυτών των ανθρώπων;
Πραγματικά δεν έχω καταλήξει σε κάποιο συμπέρασμα γι αυτό το ζήτημα και θα ήθελα να ακούσω και τις απόψεις σας.
Είναι λίγο μακάβριο το θέμα, αλλά χειμώνας μπήκε, τα μαθήματα αρχίζουν ώπου να ναι, σκέφτομαι κι εγώ δυσάρεστα πράγματα.
Είχα δει κάποτε μία ταινία πάνω στο θέμα και την προτείνω όποιος έχει όρεξη να την δει : Mar adentro

5 comments:

Stavros Amanatidis said...

kapote to skeftomoun kai egw to 8ema auto(kapoia tainia 8a eixa dei) kai elega(ston eauto mou) oti isws h eu8anasia na einai mia lush gia autous kai isws an hmoun sthn 8esh tous na thn epelega kai egw.. vevaia e3w apo ton xoro, o ka8enas oti 8elei leei.. an den mporw na xarw tipota se authn thn zwh, ti na thn kanw thn zwh? kai an 3erw oti mono vasanizw tous gurw mou, ti kanw se authn thn zwh?
Alla apo thn allh, polloi einai autoi pou se agapoun kai isws se 8eloun zwntano mexri na xa8ei ka8e elpida... kai epishs einai duskolo na pareis thn apofash na teleiwseis thn zwh sou otan h episthmh proxwraei gorga kai pote den 3ereis ti mera 3hmerwnei..
mperdeuthka pali.. den 3erw ti 8a ekana telika twra pou to 3anaskeftomai.. mallon 8a ka8omoun na zhsw.. alla kai pali, milaw ek tou asfalous..
sorry, alla me phre h mpala..

webmaster said...

Δεν είναι φοβερό σα σκέψη πάντως;
Την ταινία αξίζει να τη δει κάποιος μόνο και μόνο για να παρακολουθήσει τα συναισθήματα του ασθενή, αλλά και των ανθρώπων που τον αγαπούν.

Btw Stavrouli thnks για το support που μου δείχνεις στο blog μου :)

Οι υπόλοιποι 3.122.999 επισκέπτες ημερισίως γιατί δεν απαντάτε βρε; μη ντρέπεστε!

Αντε καληνύχτες :)

Stavros Amanatidis said...

gia na pairnei 8/10 sto imdb h tainia, mallon a3izei..
otan me to kalo thn dw, 8a sou pw kai ta comments mou..

webmaster said...

Είναι στα Ισπανικά η ταινία, δε χρειάζεται καν να βάλεις υπότιτλους μιας και έμαθες άπταιστα Ισπανικά όταν πηγαίναμε μαζί εκείνο το χειμώνα :P

Stavros Amanatidis said...

epeishs, an kapoios 8elei na psa3ei thn tainia, as psa3ei to

The Sea Inside
'h
The Sea Within

Autos einai o agglikos titlos ths tainias..